Sunday, December 23, 2012

MY HERO after MY FATHER.


ASSALAMUALAIKUM PEMBUKA BICARA :)

HAMKA MOHD adalah salah sorang lelaki yang fy sangat sayang selepas ayah & adik. Kiteorg berkawan rapat since bulan 5 then start bercinta pada awal bulan 6 (14/6/2012). Walaupun dia bukan dari keluarga yang berada, fy tetap terima dia seadanya. Dia sentiasa ada disamping fy. Hm bila fy jatuh, dia yang selalu bangonkan fy. Bila fy sedih, dia lah yang akan gembirakan fy. Dah banyak kata kata semangat yang telah dia ungkapkan untuk fy & fy sentiasa gunakan nasihat dia untuk terus hidup. Terima kasih awak sebab sudi jadi pelengkap hidup saya. Saya tahu saya tak ada apa yang Istimewa untuk awak, tapi saya berusaha untuk jadi yang terbaik dalam hidup awak. Kadang-2, saya kecewa dengan diri saya sendiri sebab saya tak boleh jadi yang terbaik dimata awak. Saya selalu buat awak sedih, buat awak kecewa, buat awak rasa jelous, buat awak rasa marah, geram & macam-2 lagi. Saya mintak maaf  Saya tahu dah banyak silap saya pada awak. Hm tapi, kenapa awak masih boleh terima saya? Kenapa awak masih layan saya? Kenapa awak masih anggap saya gf awak? Awak tak rasa ke saya beban dalam hidup awak? Hm kadang-2, saya nak lari dari awak bila saya dah buat silap pada awak. Tapi saya tak mampu, sebab saya tahu itu salah saya. Saya sayang sangat pada awak & saya rela mengalah.Awak tak pernah mengalah untuk gembirakan saya, awak tak pernah mengalah untuk bahagiakan hidup saya, awak selalu susahkan diri awak untuk senangkan saya. Awak selalu halang saya bila saya nak jaga awak, sebab awak cakap awak tak nak susahkan saya. Awak tak suka tengok saya sakit, sebab awak kata, bila saya sakit, umpama saya sakitkan diri awak. Awak selalu risaukan saya bila saya balik sekolah & duduk rumah sorang-2. Hm awak selalu manjakan saya, awak selalu buat saya tersenyum, awak selalu buat saya gembira. Dan saya nak awak tahu, saya tak pernah kecewa dengan awak. Saya tak pernah susah bila dengan awak. Saya tak rasa awak beban dalam hidup saya.
Saya terlalu sayangkan awak! Saya tak pernah sayang org macam ni. If saya couple dengan org lain, mesti saya ada simpan laki lain untuk bahagiakan saya. Tapi bila muncul awak dalam hidup saya, saya tak perlukan lagi semua tu. Sebab saya rasa awak dah cukup yang terbaik untuk saya. Kebahagiaan awak untuk saya dah cukup saya perlukan. Awak tanya lah effa saya ni macam mana sebelom ni. Awak sendiri tahu kan perangai saya macam mana? Hm saya mula berubah sejak awak muncul dalam hidup saya.
Saya mintak maaf sebab saya tak dapat nak berada disisi awak bila awak perlukan saya. Saya mintak maaf sebab tak dapat nak support awak depan-2 bila awak perfome. Maafkan saya  Doa saya sentiasa saya Iringkan untuk awak berjaya mencapai cita-2 awak sayang. Saya tak pernah putus berdoa. Saya nak awak tahu, even saya takda dekat depan mata awak, saya ada di dalam hati awak untuk support awak. Saya sentiasa ada dibelakang awak untuk awak lebih bersemangat untuk lakukan sesuatu. Saya tahu awak boleh lakukan even saya tak ada. Awak seorang Insan yang kuat sayang! Allah bagi awak kekuatan dalam diri awak! Hmm
Jika awak dah baca mcg saya, bermakna saya dah takda untuk gembirakan hidup awak lagi buat selamanya. Maafkan segala salah & silap saya yang telah banyak saya lakukan pada awak sebelom ni dari hujung rambut hingga hujung kaki saya. Sampaikan salam saya pada keluarga awak. Bagitahu diorg, yang saya sayang sangat pada salah sorang dari ahli keluarga abah, HAMKA. And saya Ingin mengucapkan berbanyak terima kasih pada mak sebab percayakan saya untuk jaga anak lelaki dia nih. Saya Ingin berterima kasih juga pada awak sebab awak menerima saya untuk jadi sebahagian dari hidup awak. Terima kasih sebab dah jaga saya, sebab sanggop susahkan diri awak untuk saya. Saya sangat beruntung dapat awak sebab awak sangat baik sayang! :') Saya harap, lepas ni kalau saya takda, awak dapat teruskan hidup awak. Carilah seseorang yang boleh gantikan tempat saya. Saya harap awak tak lupa saya bila saya takda. Doakan saya tenang nanti & saya sentiasa doakan awak bahagia hingga ke akhit hayat sayang.
Jangan melawan cakap mak abah. Dengar cakap diorang, sebab diorang yang boleh menjamin hidup awak bahagia sayang. Terakhir dari saya, SAYA SANGAT SAYANG PADA awak Hamka Mohd! Jagadiri awak baik-2, jaga kesihatan awak elok-2, Ingat, saya sentiasa perhatikan awak. Cuma awak je tak nampak saya nanti. Muuuuaaaahhh  Ciuman terakhir dari saya untuk awak! Saya akan sentiasa merindui awak & semoga awak mencapai cita-2 awak. Assalamualaikum..
Your Love,
NURUL SYAFIQAH SUHAIMI.
HAMKA MOHD's GIRLFRIEND.
Dikarang pada 11/12/12 (Selasa, 1.30 am)

ILOVEYOU  & IMISSYOU ALWAYS 

No comments:

Post a Comment