Wednesday, January 2, 2013

Hamka Mohd :')


Assalamualikum Cinta Hati :)

Alhamdulillah, mungkin masa ni rezeki dia diIktiraf sebagai Guitarist terbaik. Sayang, saya sentiasa support awak walau macam mana sekalipun keadaan saya. Saya sayangkan awak hingga Akhir hayat saya! 

Harini kan..... Hmm tak tahu nak cakap macam mana :'( Termasuk harini, dah dua malam Cik Aka layan fyy lain sangat. Yea, mungkain bagi dia biasa. Tapi bagi fy, sangat luar biasa :'( Dia lain sangat! Hm dia jadi lain mungkin disebab kan fiffy. Dia jadi macam ni since fy bagitahu dia yang fy mula kerja. Cara dia mcg, cara dia layan, YaAllah! Fy sangat tak boleh terima :'(

Dia cakap, dia dah tak nak jaga & kong-2 fy lagi. Hm fy tak pernah rasa tak selesa pun bila dia buat macam tu :'( Dia cakap, dia buat fy macam fy ni Isteri dia je nak kong-2 apa semua. Fy dah tak tahu nak cakap apa lagi :'( Fy takot sangat hilang dia. Fy takot sangat kalau dia tak nak beri kebahagiaan lagi dekat fiffy :'( Dua malam air mata fy mengalir sebab pikirkan dia. Fy tak boleh nak simpan rasa ni. Fy tak kuat! Fy tak tahu nak luahkan dekat siapa. Jujur, fy takot hilang dia :'(

Sayang, maafkan saya sebab buat awak macam ni :'( Saya banyak susahkan awak kan? Saya banyak buat awak sakit hati kan? Tapi kenapa awak masih sabar dengan saya? Saya tahu, saya selalu gagal nak buat awak happy :'( Jika satu hari, ditakdirkan saya akan kehilangan awak, sumpah saya cakap, saya takkan maafkan diri saya sendiri :'( YaAllaahhhhhh! Fy tak boleh terima keadaan macam ni! Apa yang dah fy buattt ni! Hmmmmmm maafkan saya sayang :'(

Bie, saya hanya mengharapkan awak je bie untuk bahagiakan saya, untuk jaga saya, untuk mengukir senyuman di muka saya. Segala-galanya awakkkkk! Hati awak, dah terpahat dalam hati saya! Semua bende pasal awak bie! Saya sanyang sangat dekat awak :'( Maafkan saya sebab selalu buat awak sedih! Saya silap bie. Saya tak reti nak jaga hati awak. Bie, saya takooootttt :'( Takott sangattttttttt! Saya takot awak tak nak hidup dengan saya lagi. Saya tak kuat bie! Jujur saya tak kuatttttt :'(

Saya mintak maaf lagi sekali :'( Sayang awak Hamka Mohd! Sangat-Sangat!!!

By : Nurul Syafiqah binti Suhaimi.


No comments:

Post a Comment