Friday, June 15, 2012

He already be mine.

Assalamualaikum.

Nak story sikit pasal dia ni haa. Tepat pada tarikh 14 June 2012, fy menerima dia sebagai peneman seumur hidup fy. Nama dia HAMKA BIN MOHD :) Siapa lah yang tak kenal diaa nih haa. Guitarist power kott!SIFU lah kate kann. Tak gitu? Hikhik! Fyy bahagia sangat bila ada dengan dia nih tau! Even dia nampak luaran macam tak handsome, tapi tu haa dalam hati diaa, Ya Allah handsome benorr! Korang apa tahu! Tengok luaran orang, then nak judge bukan-2. Sepak nak? Err. Fyy sayang dia sangat-2! Kiteorg dah janji tak nak pisah. Nanti lepas habis SPM, kiteorg nak pergi belajar sesama dekat ASWARA. Haa kalau tak dia memang kene pergi awal belajar kat sana, tapi dia cakap dia tak nak teruskan kalau takda fyy. Haa nampak tak sweet dia tu? Muahh sikit untuk awak :* 

Hihi hmm pasal Ex awak tu, awak tak payah pikir lagi kay? Mungkin awak takda jodoh dengan dia, dan mungkin jodoh awak dengan saya :D Mweheh. Banyak sebenarnya story pasal dia nih, kalau nak cerita satu-2 memang macam buat karangan BM! HAHA hmm bende ni fy tak nak cerita, tapi takpa lahh. Kene jugak cerita. Bissmillah, dia ni ada sakit tau sebenarnya. Sakit apa tu tak payah tahu lahh. Kesian fy tengok dia kadang-2. Dah dua hari dah On call dengan dia, dia tengah sakit. Fy tak boleh ah tengok org yang fy sayang ni sakitt. Fy rasa macam nak sakit sekali dengan dia. Fy tak tahan sebak, fy nanges lah. Hmm takpa, fy dah cakap dengan dia, awak jangan pikir sakit kay? Awak kene lawan sakit tuu.Awak makan lah Ubat tau, jangan degil cakap saya! Awak nak sihat kan? Saya pun nak tengok awakk sihat sayang :') K lahh, malas nak cerita lagi. Yang penting, fy sayang dia sesangat. Tak boleh nak tinggal dia kejap, nanti rinduu :P Awak kat sekolah jangan lah pk pasal saya sangat tauu. Nanti mengganggu pembelajaran awak lahh. Saya tak sukaa! 

P/S : Kat sekolah tu jangan nakal-2, jangan degil-2, jangan buat perangai. Kalau saya dapat tahu awak nakal apa semua, siap lah awakk! Tidur dekat luarr, jangan tidur dengan sayaa! Hee Jagadiri baik-2 tau sayang. Kesihatan tu jaga, biar boleh sembuh cepat nanti. Kalau ada rezeki, kite jumpa lagi eaa. Saya rindukan awak & sayangkan awak sampai bila-bila AMKA!!

By : Nurul Syafiqah binti Suhaimi.

No comments:

Post a Comment