Friday, June 22, 2012

Tiada lah saya.


Assalamualaikum.

Hari ni nak cerita pasall,, haa tak tahu lah nak cerita pasal apa. Macam-2 nih pikir dalam kepala. Hmm fy nak cerita pasal DIA lah. Dia ni kan suka sangat cakap bukan-2 tau. Yelaa, dia kan ada sakit, lepastu dia suka cakap pasal time dia takda lah apa lah. K sangat tak suke! Fy bukan apa, kan ajal maut dekat tangan tuhan. So, selagi dia bagi kite bernafas, teruskan aja lah hidup tuu. Yee, kite sebagai manusia memang kene fikir pasal MATI. Tapi, hmm tak tahu lah nak cakap apa. Fy dah banyak bagi nasihat dekat dia tu. Fy harap dia dengar lah apa yang fy nasihat kat dia sebelom ni.

Hari ni ada masalah sikit dengan dia. Hm firstly saya nak mintak maaf pasal semalam. Dan saya tahu saya dah kurang jaga awak kan, sampai awak nak suruh sakit awak datang semula. Awak bagitahu, bila awak sakit, saya jaga awak. Tapi bila awak tak sakit, saya kurang jaga awak. Hm saya mintak maaf kalau saya ada buat macam tu dekat awak. Saya tak sengaja :(

Kay, next story. Haihh Dia ni degil orangnya, suka sangat Ikot kepala kadang-2. Naik penat mulut ni nak cakap atau nasihat dekat dia. Tapi, kalau dah sayang tu, kene lah juga tiap-2 hari Ingatkan dia. Sokeyy :) Nak tahu tak, tadi ada satu mcg dia yang membuatkan fy sentap hati mak nakk :D Dia cakap, "Awak, saya nak awak tahu yang saya sayangkan awak lebih dari diri saya. Saya nak awak tahu jugak, andai kata organ-2 badan saya matau atau rosak, saya tak akan minta derma dekat sesiapa kay? Saya dah buat keputusan." Hm nampak kan? Dia suka sangat macam ni tau. Geram pulak rasanya.

Dan dia ada cakap jugak macam ni "Awak faham saya kan? Sakit, derita pada saya ni, saya tak nak orang lain rasa. Andaikata saya diperlukan untuk hidup, saya teruskan kay awak? Saya akan jaga awak." Hmm terharu pulak bila baca banyak kali --' Dah la ea, saya ada je dekat sini untuk awak. Kan saya dah janji kan? Awak kene Ingat janji tu tau! Saya nak awak happy dengan saya, tak nak sakit-2 hati apa semua. Kalau awak ada perasaan tak puas hati dengan saya, bagitahu je kay? Saya sanggup dengar :) 

Sampai sini jee untuk malam ni. Sakit tangan nak taip :P HAHA Kbai! I sayang You :*

By : Nurul Syafiqah binti Suahimi.

No comments:

Post a Comment